torsdag 8. september 2011

Nye kaker ;-)


Eg har baka nokre kaker den siste månaden også... 

Bilda er tekne seint på kvelden, litt vanskelig å få fram rosafargen men det øverste bildet er mest fargelikt!! Brudeparet på toppen er litt utradisjonelt, men eg syntes det var litt morsomt ;-)

Den eine var ei bryllupskake, eg syntes den vart ganske bra! Har prøvd å få til ei "linje" på kanten av kaka med blomsterknapper... Kaka var fylt med vaniljekrem og aprikos, og trekt med kvit marsipan og rosa detaljer...

Første helga i september var eg invitert til ei av mine venninner i hennar 50-årsfeiring... Veldig kjekt og eg tok med ei kake til ho også... Samme fyll som bryllupskaka, vart ganske nøgde... Men ser at denne spesialmarsipanen kan "svette" litt dersom den vert for tynn eller ikkje dekker heilt ned på fatet...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar