onsdag 2. februar 2011

Kakehobby ;-)

Denne hausten fekk eg endelig vore med på eit kakepyntingskurs med! Eg har ei svigerinne som er reine tryllekunstnaren med kaker, interessen smitter litt på meg og :-)
Sidan vi lever på ein lavkarbo-diett så vert det ikkje så mange sjansar til å bake, men denne veka testa eg det eg lærte... 

Bursdag ;-) 



Eg bakte ei tropisk aroma som eg pynta med marsipan, den fekk gode arbeidskolleger smake ;-)
Kaka er spraya med ein raud "lakk"...

På kvelden fekk vi besøk og denne gangen serverte vi bl.a. reker og loff, og avslutta med marsipankake fylt med vaniljekrem og hjemmelaga bringebærsylte!





3 kommentarer:

  1. Hm..
    så flotte då..
    du er SÅ dyktig til alt du..

    Småsjuk eg..

    Snakkast!

    SvarSlett
  2. ps: he du akkurat hatt bursdag?
    Om så er Gratulere!!!

    SvarSlett
  3. Ja, hadde dag den 1.
    So takk!!!

    SvarSlett