onsdag 16. februar 2011

FJELLETS MAGI

Fjelltur? Tja, nei, jo, ikkje åleine...  Så eg prøvde å få tak i turkamerat, telefonen ringte, ingen tok telefonen... Kva no?? Gidd ej?? Gubben gikk dagen før så han var ikkje intressert ;-)
Men... Fjellet ligg der og lokkar på ein og til slutt hadde eg no komt i turkleda og starta på turen ;-) mørkret hadde nesten tekje overhand så eg hadde ei haudelykt i handa ;-) Det var bart, men i mine kjempeflotte, nesten nye (julegåve frå gubben) Crispi Besseggen gjorde det ikkje så mykje at der var litt snø og is enkelte stader!!
Gjekk på første boksa og skreiv meg inni bokji ;-)
 Hadde gått dit vi brukar å gå, men konkurranseinstinktet i meg hadde i grunnen satt inn... Gubben og nabo`n gikk heilt på toppen dagen før så eg bestemte meg for å gå heilt opp eg og ;-)
Snø siste stykket ;-) Og ganske mørkt så bildet vart ikkje så godt!!

Gjekk på så då eg kom opp hadde eg brukt nøyaktig 1 t og 10 min ;-)   20 min meir enn gubben og nabo`n, men ny pers for meg!! Litt sunt konkurranseinstinkt er berre bra!!

Kjempefornøgd kom eg heimatt 2 t og 5 min etter at eg starta!!  Då var det utrulig godt med ein dusj og så eit fotbad for litt såre føtter ;-D 

2 kommentarer:

  1. Spreke du min venn.
    Men litt for langt unna til å bli med deg :-)
    Må ikkje gå aleine i mørkret kjære du.

    klem

    SvarSlett
  2. Du får kome på laurdag ;-)
    Inviterer gjerne på ein fjelltur og ein kaffikopp ;-)

    SvarSlett