søndag 23. januar 2011

Nyttårsløfter.........

Januar og nyttårsløftenes epoke ;-)

Eg har egentlig bestemt meg for at nyttårsløfter det skal eg ikkje ha, for eg greier ikkje halde dei likevel ;-)
Men så skjer det.... Kvar nyttårsaften så tenkjer eg at det skulle eg gjort og det skulle eg gjort! Og så har eg nokre halvkveda løfter om å gjere slik og endre ditt og datt!

Den siste veka har eg (og gubben stakkars må henge på) rydda og flytta om på eit rom... Veit du kor mykje papir som samlar seg saman i løpet av eit år?? Og når dagen for å sortere kjem så kan nesten alt kastast!!

Eg lurar på kvifor eg samlar på alt, men likevel... Legg det "på vent" for kanskje..... Nokon som kjenner seg igjen?? Huff, men DENNE gongen då skal eg bli flink å kaste etterkvart ;-)

Vel eit gode midt oppi all ryddinga er alt du "finn att" som du he lurt på kvar var :-)
Eg "fann att" julekort og takkekort, og i går hadde eg ei økt der eg fekk satt dei inn i album! Det er så kjekt, då mimrar eg og sender nokre tankar til den/dei som er på bileta... Og kanskje er det nokon som får ein telefon for eg fekk så lyst å høyre korleis det står til ;-)

Ellers i januar har no fleire av tanteungane hatt bursdag! I morgon må eg få sendt endå ei bursdagsgåve til eit januarbarn...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar