torsdag 6. januar 2011

FRIDAG...

Dette året har eg vore så heldig å kunne ha ein fridag i veka! Eg har fri kvar onsdag, ein heil dag for å kunne gjere litt andre ting enn jobb! Ein heil dag for meg sjølv ;-))

I gårkveld var eg på klubb, vi er 6 kjekke damer som har klubb ilag og i går var vi hjå søskenbarnet til gubben! Ho diska opp med kabaret, spekemat, salat og kylling! Og til kaffien fekk vi råmjelkspudding :-)) kan det bli betre?? Det er alltid koselig på klubb, praten går lett og det vert avogtil seint!! I går var ein slik kveld ;-) Også eg som må ha ei lita stille stund før eg kryp til køys.. Var trøtt idag ja ;-))
Eg begynte på bunadskurs i haust... Du kor kjekt det har vore! Før jul tok eg ei lita pause medan eg strikka smånissane, men no har eg funne fram broderiet igjen! Og idag skulle eg gjere så mykje på det ;-)

Men har vaska opp, vaska klær, handla litt, baka brød og så måtte vi ein tur på "fastlandet" idag når gubben var ferdig på jobb! Har fått oss nye vinterdekk på ein av bilane våre. "Køsta pæng" men so e vi no trygge på veien då :-)
Eit lite besøk hos tante, onkel og søskenbarn til gubben fekk vi også tid til. Det var veeeldig kjekt, skulle berre hatt litt betre tid ;-)

Det er godt med ein fridag, men dagen går berre så fort.. Får ikkje gjort alt eg tenkjer eg skal gjere, men det kjem nok fleire fridagar! I morgon er eg klar for jobb igjen ;-)

1 kommentar:

  1. Godt med fridag ja..
    Men akkurat no snufsar og snyt eg meg igjenom fridagen.. så då vert det ikkje gjort så mykje akkurat..

    SvarSlett