fredag 24. februar 2012

FEILTAKELSE...

Idag har eg gjort noko eg ikkje skulle gjort!
Satt og skulle legge til ei nettside til ei side eg trudde eg visste adressa til... Og så blei eg lagt til som følgjar på noko eg ikkje er interressert i å være følgjar av!!! Er det andre som har vore borti det problemet og som kan hjelpe meg???
KORLEIS SLETTE SEG SOM FØLGJAR PÅ NOKO EIN IKKJE YNSKJER Å VÆRE FØLGJAR AV????
Har vore i kontakt med Google, dei henviste meg til slett.no
På slett.no fekk eg svar av ein hyggelig kar som ville prøve å hjelpe meg, men han syns det var rart google henviste meg dit då... Så no håpar eg at eg får svar - og hjelp!
Viss ikkje vert denne bloggen sletta i sin heilhet, og eg må starte på nytt!!


Etterord 01.03.2012:  Det kan sjå ut som eg har fått hjelp på problemet mitt, eg er ikkje oppført som følgjar lenger på det eg ikkje ynskte å være på... Men har ikkje blitt kvitt problemet på "leselista" på sida mi... Så dersom nokon har tips for å hjelpe med det så er eg takknemmelig for det!! Men enn så lenge ser det ut som eg kan fortsette!
DÅ VAR SISTE PROBLEM OG BORTE.... KJEMPEDEILIG!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar