tirsdag 6. desember 2011

Tid for litt baking...

Vi har laga, og hengt opp årets mør og julemiddag! Sist fredag var tida koma til å få årets svinemør i boks... Men først ein fjelltur ilag med gode venner & naboer, og Mira....
Gubben og eg fekk laga heile 49 svinemørar, deilig til julemiddagen og middagar utover året som kjem :-)
Laurdag var det nye steg på fjellet, også denne turen med kjempekoselig følgje av samme turfølgje som fredagen... Etter denne turen var eg hjå svigermor ilag med ei av svigerinnene mine... Denne dagen skulle lefsene lagast... Etter mange timar kunne vi fornøgde fastslå at 150 lefser var klare til å smørjast...

Har ikkje så mykje trening i lefsebaking, men var rimelig fornøgd med forma på lefsa!!


Lefseladet mitt, ferdig smørt!!

Fint ferdig, det var heldigvis søndag neste dag. 
Eg var til kyrkje på føremiddagen, mens ettermiddagen gjekk til avslapping :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar