tirsdag 16. august 2011

Bloggtørke...

Den siste månaden har det vore (litt tilfeldig, men...) Bloggtørke her på tantes hjørne! Det vart ferietid og tur, og fjellturar og oppstart på jobb att! I skrivande stund er eg allerede inne i den 3.arbeidsveka etter ferien, godt i gang med andre ord! Dei siste dagane har eg avslutta fleire prosjekt eg har hatt på gong! I går kunne eg levere frå meg bunad nr.2 som endelig var ferdig... No har eg "berre" nokre skjorter og strømper på gang ;-))
Jaudå, litt å gjere... Ellers er det jo alltids spennande med nye ting å lage!!!
På laurdag brukte eg mange timar til å kløyve ved, og i dag har eg fått stabla ferdig alt... Eg var Veeeeldig fornøgd, mange gode timar med varme etterkvart av desse stablane!!! Sjølvgjort er velgjort ;-)

1 kommentar:

  1. Kjekt med livsteikn!
    Tenkje no på deg :-)

    Du er og blir dyktig!!!

    klem og lykke til med nye utfordringar

    SvarSlett