torsdag 30. desember 2010

Karamellpudding...

Tradisjonar 
Juletida er tida for å halde vedlike dei gamle tradisjonane også i matveien... Idag har eg laga karamellpudding frå grunnen :-)

Eg starta med å brune 5 dl. sukker til å glasere forma... 
(nok til 2 former, 1 stor og 1 lita brødform)
Bruk svak varme!!

Det "klumpar" seg ein del...

Ferdig... OBS! VARMT!!

Deretter haes det i forma og "renn" litt ut i sidene, 
(du treng grytekluter for forma vert veldig varm...)

1,8 l heilmelk
12 ss sukker
1 vaniljestang (deles, skrap litt i den)
Kokes i ca 10 min og avkjøles!! 
(Sil det i dørslag!)

12 egg røres lett sammen (forsiktig så det ikkje kjem luft i)
(Sil det i dørslag!)

Bland melk og lett rørte egg ilag...

Ha i formene og sett i vannbad i ovnen ;-)

Stekes v/125-130grader i ca.2 timer..

Oppskrifta kom i hus frå Terje, pappa´s kollega for mange år tilbake!! 
Denne brukte mamma i mange år og den er kjempegod!!! 
No er det spennande om eg får den til, svaret på det får vi ikkje før i morgon kveld... Då er det nyttårsaften!!

4 kommentarer:

  1. Ej bruker ikkje å koke mjelka! Går like bra dt!!

    SvarSlett
  2. Ja det gjer det nok :-) Men i denne oppskrifta må vi koke den, no er eg ferdig å steike i vannbad... Og det står på kjøkkenbenken til avkjøling! Gleder oss til å smake i morgon...

    SvarSlett
  3. Oj dette såg herleg ut..
    du er ei dyktig husmor!!
    Var i B.dal i ettermiddag på middag..
    Så vi grubla litt over vinterbilde, er det tatt på veg til dalen?
    nattaklem :-)

    SvarSlett
  4. Nei, vinterbildet på forrige innlegg var tekje langs Hovdevatnet i Ørsta!

    SvarSlett